2 oktober zie je Rokjesnacht als allereerste tijdens onze Prosecco Nigth. Een speciale film combideal inclusief bubbels en goodiebag! Mis deze heerlijke feelgoodfilm niet! Boek je tickets nu en beleef een avond vol romantiek en humor.
Meer informatie
Daten in 2024, een onmogelijke opgave… De optimistische Roos heeft hét antwoord voor daten in deze tijd; nooit meer oneindig swipen op apps die uitlopen op teleurstellende dates, maar een date met je ideale wederhelft zorgvuldig gekoppeld door een menselijke matchmaker! Roos start vol goede moed haar bedrijf ‘Blind Date’ en koppelt 4 singles na een uitgebreide vragenlijst. Onhandige hondentrimster Jenny heeft de moed opgegeven na tal van dramatische dates. Bob analyseert zijn dates net zoals de cijfers in zijn financiële baan. Aldo scoort maar geen punten met zijn foute openingszinnen en Eefje wordt over beschermd door haar bezorgde vader. Roos organiseert de perfecte date-avond voor deze 4 undatables met hulp van haar sceptische kantoorgenoot Geurt. Garandeert de “perfecte date” een match made in heaven of zijn het toch tegenpolen die elkaar aantrekken?
Je cookie instellingen blokkeren deze content. Pas je instellingen aan om de content alsnog in te laden.
Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacy statement.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken, websitebezoek en gebruik wordt gemeten en gebruikersgegevens worden anoniem verzameld.
Geen cookies van dit type!
YouTube
Klikgedrag, bekeken video’s en aangepaste voorkeuren worden verzameld. Bezoekersinformatie en gebruikersgedrag wordt gebruikt voor advertenties.
Ticketmatic
Anonieme analytische cookies die worden gebruikt om aankopen op de site te meten.
Facebook
Gegevens worden gebruikt om een reeks advertentieproducten te leveren van externe adverteerders. Dit maakt delen en liken via social share buttons mogelijk.
Twitter
Gegevens worden gebruikt om de bezoeker te identificeren op Twitter, waardoor er informatie gedeeld kan worden met anderen via Twitter.
Doubleclick.net
Gegevens zoals browsegeschiedenis worden gebruikt om advertenties op partnerwebsites te tonen. Advertentiecampagnes worden geanalyseerd en geoptimaliseerd en gedeeld met Google.